Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Szczepankowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Wartość firmy (rachunkowość)
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 275-284.
Finansowanie: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna (Warszawa)
R. I. PROBLEMATYKA WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Kategoria wartości w naukach ekonomicznych ; 2. Rodzaje wartości przedsiębiorstwa ; 3. Determinanty wartości przedsiębiorstwa ; 4. Koncepcja i model zarządzania wartością ; Istota i zakres monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; R.II. METODY I MODELE POMIARU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Istota i rola pomiaru wartości przedsiębiorstwa ; 2. Metody i modele pomiaru wartości przedsiębiorstwa ; 3. Pomiar wartości oparty na bilansie przedsiębiorstwa ; 4. Pomiar wartości oparty na przepływach pieniężnych ; 5. Pomiar wartości oparty na rachunku zysków i strat ; R. III. MIERNIKI MONITOROWANIA OSIĄGNIĘĆ PRZEDSIĘBIORSTWA W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI: 1. Klasyfikacja mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; 2. Mierniki monitorowania wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa: Mierniki księgowe ; Mierniki oparte na kategorii wartości dodanej z kapitału: Ekonomiczna wartość dodana, Wartość dodana dla właścicieli i gotówkowa wartość dodana ; Gotówkowa stopa zwrotu w monitorowaniu wartości wewnętrznej ; 3. Komparatystyka wartości wewnętrznej i rynkowej przedsiębiorstwa: Rynkowa wartość dodana: Relacja wartości rynkowej do księgowej i jej wykorzystanie ; 4. Empiryczne poszukiwania właściwych mierników monitorowania wartości ; 5. Dobór odpowiednich mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; 6. Metody sterowania wartością wewnętrzną przedsiębiorstwa ; R. IV. MONITOROWANIE DETERMINANT EKONOMICZNYCH WARTOŚCI WEWNĘTRZNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Istota i rola monitorowania determinant wartości ; 2. Przegląd modeli ilościowych identyfikacji determinant wartości przedsiębiorstwa ; 3. Metody monitorowania determinant operacyjnych: Stopa wzrostu, wzrost zrównoważony, graniczna stopa wzrostu ; Graniczne przychody ze sprzedaży dla utrzymania wartości przedsiębiorstwa ; Marża zysku operacyjnego i graniczna marża zysku ; 4. Monitorowanie determinant finansowych ; 5. Modele deterministyczne monitorowania czynników ekonomicznych kształtujących wartość przedsiębiorstwa ; 6. Metody i modele monitorowania determinant siły fundamentalnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110887 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej